De balancering doet (gedeeltelijk) niets

Het kan voorkomen dat het balanceren niet (volledig) lukt. Onderstaand vind u de meest voorkomende oorzaken.

API sleutels verkeerd ingesteld
Gebeurt er niets met uw account en heeft u nog niet eerder gebalanceerd? Dan is er mogelijk een probleem met uw API sleutels. We raden aan uw signaal bij CopyCoin te verwijderen en daarna de API sleutels bij uw exchange te verwijderen. Vervolgens kunt u het koppel-proces opnieuw uitvoeren. Let daarbij goed op de aanwijzigingen in de handleiding!

Onderhoud bij uw Exchange
Soms gebeurt het dat er onderhoud plaatsvindt bij een exchange. Daarbij kan het voorkomen dat er een enkele coin offline is. In dat geval kan het gebeuren dat CopyCoin niet in staat is het balanceren succesvol af te ronden. Probeer het later opnieuw.

Niet ondersteunde cryptocurrencies
Heeft u cryptocurrencies bij uw broker welke niet door CopyCoin worden ondersteund (te herkennen aan rode gevarendriehoek), dan heeft dit mogelijk effect op het balanceren. U kunt dit oplossen door de niet ondersteunde cryptocurrencies te verkopen.

Handelsminima niet bereikt
Indien u minder dan € 3000,- euro op uw account heeft staan, kan het zijn dat orders niet boven het handelsminimum uitkomt. Dit handelsminima wordt bepaald door uw broker/exchange

U kunt nogmaals uw account laten balanceren, om te zien of het dan wel lukt. Mocht het signaal onvolledig blijven, dan raden we aan een ander signaal te kiezen, of uw saldo op te hogen.

Handels minima Kraken: https://support.kraken.com/hc/en-us/articles/205893708-What-is-the-minimum-order-size-

Verschil te klein
Het ook zijn dat de percentages op uw account simpelweg te dicht bij het originele signaal zitten. In dat geval adviseert het algoritme niet te balanceren.
U kunt nogmaals uw account laten balanceren, om te zien of het dan wel lukt.

Druk bij uw Broker/Exchange
Het kan soms gebeuren dat uw account na het balanceren er (deels) hetzelfde uitziet. Als het druk is bij uw broker / exchange, kan het zijn dat CopyCoin niet in staat is de balancering af te ronden.
U kunt nogmaals uw account laten balanceren, om te zien of het dan wel lukt.

Opnieuw proberen
Wanneer het voorkomt dat uw account niet volledig gebalanceerd is, raden we aan het nogmaals te proberen.
Let op: Voor transacties die niet uitgevoerd worden betaald u geen transactiekosten. Transactiekosten worden alleen berekend over uitgevoerde transacties.

Blijft niets doen
Heeft u het meerdere malen opnieuw geprobeerd, maar blijft het balanceren niet werken? Dan heeft u mogelijk niet de juiste toestemmingen aangevinkt, bij het maken van uw API sleutels. Verwijder uw signaal en maak deze opnieuw aan. Vervolgens raden wij u aan de handleiding, voor het aanvragen van de API sleutels, te volgen en dezelfde permissies te geven als aangegeven in de handleiding. Heeft ook dit niet gewerkt? Neem dan contact op met onze helpdesk!

Komt u er niet uit? Neem contact op Neem contact op